סדנאות לארגונים ולהצלחה במערכות עסקיות, ארגונים ציבוריים, ופרטיים.
מנהיגות - למנהלים:
תכנית למנהלים ברמות השונות בה יינתנו כלים להעצמת המנהלים ולרתימת יכולת המנהיגות שבהם לשם התנהלות עוצמתית בארגון. המנהלים יעברו תהליך של מודעות ליכולת המנהיגות שלהם, לתפיסה הניהולית הצרה מול התפיסה הרחבה של ניהול מנהיגותי, לצורות המנהיגות השונות. כל משתתף ייצור לעצמו חזון אישי, יתוודע לערכים המכוונים את ראיית עולמו ודרך תפקודו, ילמד מהם הגורמים החוסמים וכיצד להתגבר עליהם. כל משתתף ירכוש כלים לשיפור
תקשורת בינאישית, האינטליגנציה הרגשית, הנעת עובדים וקבלת החלטות על מנת להגיע לניהול אפקטיבי ובר תוצאות.
להזמנה
• מיומנויות ניהול - לעתודה ניהולית:
התכנית מיועדת לעובדים שנמצאו מתאימים להיות המנהלים של מחר. התכנית כוללת מבט על תחום הניהול ופיתוח התפיסה הניהולית. סדנאות ניהול יתמקדו במודעות עצמית ליכולת הניהולית ובמתן כלים לניהול צוות ומיומנויות בינאישיות כמו: תקשורת בינאישית, חשיבה יצירתית בניהול, ניהול זמן, ניהול ישיבה, מוטיבציה, מתן הערכה לעובדים,
מתן פרזנטציה סוחפת ומשכנעת, ניהול מוצלח של קונפליקטים בצוות.
להזמנה
• טיוב האקלים הארגוני - עובדים ומנהלים פועלים יחדיו
התכנית תתמקד בגיבוש וחיזוק הרגשת השייכות של העובדים והמנהלים לארגון, תוך בניית "אני עתידי ארגוני" המבוסס על ערכים משותפים. בהמשך התהליך יקבעו דרכי התנהלות מעשיים המבוססים על ערכי הארגון תוך יצירת אקלים ארגוני התורם לאוירה של שתוף פעולה, שייכות וצמיחה אישית וארגונית.
להזמנה
• כלים להצלחה בעולם העבודה - לעובדי החברה
הסדנא תתמקד בהקניית מיומנויות אישיות וארגוניות לעובדי הארגון על מנת להעלות תפוקות ולשפר מוטיבציה בעבודה. הנושאים יבחרו על פי אבחון הצרכים של קבוצות עובדי הארגון השונות. כמו: שירות מעולה, מכירות, משא ומתן, ניהול זמן, אסרטיביות, עבודת צוות, יחסים בין אישיים זורמים ויעילים, אינטליגנציה רגשית, תקשורת בין-אישית מעצימה, חשיבה יצירתית, התמודדות עם לחץ ושחיקה,
פרזנטציה אפקטיבית ועוד.
להזמנה
• שירות WOW- לנותני שירות בחברה - לקוחות פנים ולקוחות חוץ
מטרות הסדנא: להקנות כלים מעשיים ההופכים את מתן השירות לנגיש ומתאים לכל לקוח באשר הוא;
וליצור מוכנות והנאה בקרב המשתתפים להעניק שירות מעל ומעבר למצופה, תוך יצירת סיפוק בקרב נותני השירות ומקבליו.
להזמנה
• אמנות המכירה - לאנשי מכירות, טלמרקטינג
הסדנא מקנה כלים להפיכת המכירה למשכנעת. המשתתפים יקבלו טכניקות לעורר צורך, ליצור אמון ולסגור עסקה. הגישה בסדנא היא להעצים את איש המכירות ולגרום לו להתפס כיועץ המתאים את המוצר/שירות ללקוח .
להזמנה
• קליטה וחונכות עובדים (MENTORING)
הסדנא מיועדת לעובדים ומנהלים המיועדים לשמש כחונכים (MENTORS), לעובדים חדשים. מטרת הסדנא להכשיר חונכים באופן מקצועי לקליטת עובד חדש, תוך הפנמת תפקיד החונך ומתן כלים לבנית תכנית חניכה ולווי הנחנך עד קליטתו המלאה בארגון.
להזמנה
• מנהלים חונכים מנהלים (MANAGEMENT MENTORING)
ממחקרים עולה כי מנהלים שהיו להם מנטורים בתחילת דרכם ובמעבר מתפקיד ניהולי זוטר לבכיר, הגיעו להישגים מרשימים ותרמו להצלחת הארגון. הסדנא תתמקד בפיתוח מיומנויות חונכות למנהלים המיועדים לחנוך מנהלים חדשים בארגון או בתפקיד.
להזמנה